Pasiilgome mokyklos

Mūsų mokyklos mokinių mintys „Kaip jaučiausi mokydamasis nuotoliniu būdu“:
arba
,, Diena, praleista be draugo – kaip ąsotis, kuriame neliko nė lašelio medaus! “
Mikė Pukuotukas

„Pirmiausia, man labai trūksta ir trūko draugų. Ne ekranų, bet gyvų draugų. Ir dėl to
mokymasis nebuvo toks smagus, kaip, kad klasėje. Manau, kad taip jaučiausi ne tik aš. Taigi
buvo tikrai nekaip. Dar niekur neiškeliavome ( nebent mintyse ), o aš esu keliauti mėgstantis
žmogus. Nuotolinis mokymasis tikrai nebuvo pats geriausias laikotarpis. Per daug ekranų,
per mažai draugų. Todėl aš nekantrauju sulaukti tos dienos, kai grįšime į mokyklą. Pagaliau
galėsime kartu mokytis, skaityti, draugauti…
Ir tikrai, diena praleista be draugo, lyg ąsotis, kuriame neliko nė lašelio medaus.“

„Pernai, pirmajame karantine, mokytis nuotoliniu būdu man buvo labai sunku. Mane nuolat kažkas išblaškydavo, tiek daug pagundų buvo aplink. Na, dar niekam to nesakiau, galbūt tai matėsi, bet viena iš pagundų buvo išsijungti kamerą ir nieko nedirbti, nerašyti ar paišalioti ant kokio lapuko. Kita pagunda- savas kambarys, kuris vis viliodavo prigulti ant lovos. Atsiskaityti darbus, kaip ir dabar, buvo galima iki penkioliktos valandos, retai atsiskaitinėdavau, o ir vis tiek darbuose būdavo daug klaidų. Dalyvaudavau aktyviai ne visose  pamokose.
Tada atėjo vasara ir aš galvojau, o kaip smagu- ilgosios atostogos, bet visi tie neatlikti darbai buvo likę. Aš vis dar nenorėjau daryti darbų, bet tada mano mama ir aš turėjome rimtą pokalbį. Aš supratau, kad visos šitos tinginystės gali man kišti koją pereinant į ketvirtą klasę. Tada su mamos pagalba viska atsiskaičiau ir ramiai išėjau į vasaros atostogas.
Kai žiemą sužinojau, kad vėl mokysimės nuotoliniu, išsigandau, susimąsčiau ir labai nenorėjau, kad nutiktų kaip trečioje klasėje. Iš pradžių nežinojau, kaip to išvengti, bet kai Kalėdų rytą gavau 2021 metų planuoklį, supratau, ką darysiu. Pertvarkiau stalą labiau panašų į darbo vietą, pasiėmiau antrą užrašinę, kad galėčiau viską užsirašinėti. Pirmąją dieną prisijungiau į pamoką pusvalandžiu anksčiau jau visa susiruošusi. Nes nenorėjau nuo pirmos dienos pradėti blogai…
Dabar manau, jog man sekasi puikiai. Pamokose jaučiuosi gerai, nes esu viską atsiskaičiusi ir manęs negraužia sąžinė, jog nieko neatsiskaičiau, jog nieko nemoku. Iš pat pradžių, pirmą mėnesį, viskas ėjo labai lengvai, viską suprasdavau, padarydavau darbus dar per pamokas. Bet dabar, nors ir taip pat  esu aktyvi per pamokas, nebėra taip lengva. Reikia ir po pamokų pasėdėti, kad suprasčiau tos dienos temą. Na, bet viską išsiaiskinu ir toliau keliauju..
Nuotolinio mokymosi pliusai – jog gali ilgiau pamiegoti, nenešioti uniformos ar kokių nors oficialesnių drabužių. Dar- esi savo namuose, tad per pertraukas gali būti su šeima, valgyti mamos pagamintą maistą.
Nuotolinio mokymosi minusai- jog labai gadinasi akys. Kai tu negali normaliai mokytis, nes būna interneto trukdžiai-tokiais atvejais aš labai jaudinuosi ir susierzinu. Kai tavo kaimynai daro remontą, šuo loja ar brolis žiūri televizorių. Labai pasiilgstu mokytojų ir klasės draugų, mūsų kelionių, pašnekesių, apsikabinimų. Taip pat būna tiek daug pagundų aplink tave, bet tu turi atsilaikyti prieš jas ir toliau dirbti.Jeigu aš galėčiau, iš karto išvaryčiau koronos virusą ir grąžinčiau vaikus į mokyklą. Man visai nepatinka karantinas.“
Jovilė Butkutė

                                 
„Man nepatinka mokytis nuotoliniu, nes man kyla daug pagundų, negaliu pamatyti savo draugų, neatsiskaitinėju darbų, gadinasi akys, negaliu su draugais po pamokų kartu važiuoti namo, negaliu per pertrauką išeiti kiemą ir žaisti žaidimus ir šiaip man nepatinka nuotolinis. Kai būna pas mane blogas ryšys (man tai būna dažnai), aš nematau mokytojos arba labai stringa. Kartais, kai mokytoja užstringa, nesuprantu ką reikia daryti. Per darbų atsiskaitymą mane vilioja laukas ir aš išeinu neatsiskaičiusi darbų, o mokykloje aš atsikaitydavau visada ir viską. Man patinka nuotolinis, nes aš galiu ilgiau pamiegoti, o visa kita man nepatinka“.
Amelija Tautkevičiūtė

„Man nuotoliniu būdu mokytis nebuvo sunku, bet tai nereiškia, kad buvo lengva. Mane truputį nervavo vaikai, kurie nenorėjo įsijungti kamerų, nes mokytoja turėjo sakyti pastabas, trukdėsi laikas. Tačiau svarbiausia, kaip mokiausi aš. Per nuotolinį manau mokiausi neblogai- dariau visus darbus, juos laiku atsiskaitinėjau, dirbau įsijungęs kamerą.
Nuotolinis mokymasis buvo mažiukas iššūkis, išbandymas. Per nuotolinį mokymąsi galėjai pamatyti, kas klasėje yra melagis, o kas sako tiesą.
Per nuotolinį aš daug kartų pagalvojau, kad galėčiau kaip kiti apgaudinėti Mokytoją, bet šiai pagundai nepasidaviau. Besimokydamas per kompiuterį, aš pasiilgau Mokytojos, klasės draugų, klasės kvapo.
Nuotolinis turi ir pliusų, tarkim kiekvieną pertrauką galėdavai pasidaryti šviežios kakavos.
Bet… turėjo ne vieną minusą, kaip ta pagunda, apie kurią rašiau anksčiau.
Na, manau, kad papasakojau viską apie nuotolinį mokymą“.                                                     
Šarūnas Tomas Bukėnas

“ Per pertraukas, negalėjome pabendrauti .  Man sunkiausia buvo, kad per šokių pamoką buvo sunku žiūrėti, ką mokytoja Laura veikia. Bet buvo vis tiek lengva padaryti matematiką, nes aš gerai moku matematiką nuo pat darželio. Man tiesiog reikėjo gerai klausyti mokytojos Miglės.
Jeigu dar kartą mokysimės nuotoliniu būdu, aš norėčiau, kad kažkaip būtų lengviau per šokių pamoką mokyti. Per nuotoliniu būdu mokymąsi man labiausiai patiko, kai mokytoja Miglė išsakydavo faktų apie Lietuvos įstoriją, bet ir gal kažkada taip dar kartą bus…“
Daniel

„Aš manau, jog aš gebu mokytis nuotoliniu būdu. Bet tai nėra geriausias pasirinkimas. Tai buvo naujas dalykas, bet man nebuvo blogas dalykas. Aš vis tiek galėdavau žaisti su Peregrinu ir su Danieliu ir buvo kelios priežastys, kodėl man patiko nuotolinis mokymasis: galėjau valgyti daugiau šiltą maistą pietums, man nereikėjo važiuoti į mokyklą ir namo. Bet po kelių savaičių tie nauji dalykai buvo įprasti ir buvau liūdna todėl, kad negalėjau būti su klasės draugais.  Ir kai Silas padėjo vėl eiti į mokyklą, nebegalėjau su juo būti tiek daug laiko, kiek galėdavau anksčiau. Aš negalėjau lengvai socializuotis taip, kaip galėdavau anksčiau. Ir dar – negalėjau iš tikrųjų  pamatyti žmonių, tik per ekraną.
Iš nuotolinio mokymosi pasimokiau, kad nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Mokydamasis nuotoliniu būdu daug laiko buvau su 7 narių šeima, tačiau mažiau su draugais. Man nebuvo liūdna ir vieniša, nes buvau su daug žmonių.
Aš manau, kad kompiuteris gali būti naudingas komunikacijai, bet gali būti ir kenksmingas. Tai ir dar ne viena priežastis pasireiškia, kodėl linksmai grįšiu į mokyklą.
Ačiū už jūsų pastangas, kad man būtų gerai.“
Nathanielis

„Per nuotolinį mokymą kartais buvo sunku, kartais lengva. Nebuvo smagu, kai užstrigdavo ryšys. Tačiau su mokytoja viska susitvarkydavome, jei kažko nesupratau. Buvo visai smagu mokintis nuotoliniu mokymu, bet buvo ir nesmagu, kad per pertraukas negalėjai pasikalbėti su klasės  draugais. Man patiko mokytis nuotolinių mokymu todėl, kad galėjau ilgiau pamiegoti, bet nepatiko, kad buvo daug trukdžių, kurie kartais neleido susikaupti. Buvo nesmagu matyti draugus vien tik per ekraną, kai jų negalėjai pamatyti realybėje ir negalėjai su jais pažaisti per pertrauką.“ 
 Gabija

Rekomendacijos kaip palengvinti nuotolinį mokymą(si):


Karantino poveikis vaikų savijautai ištirtas. Mokslininkų rekomendacijos