Pamokos kitaip

Kiekvieną dieną galvoju, kaip pasiruošti įdomesnei ir patrauklesnei pamokai.
Didžiulis iššūkis sugalvoti kažką naujo, kad pasirinkti pamokos metodai nenusibostų. Atkreipiau dėmesį, kad vedamose integruotose pamokose tiek man, tiek mokiniams dalyvauti labai patinka, o laikas ištirpsta nepastebimai – todėl tokios pamokos netradicinėje aplinkoje dabar trečiokams pačios mylimiausios.
Viena iš integruotų netradicinių pamokų vyko 2021 m. gegužės 17 d.
Tądien visi skubėjome į Klaipėdos traukinių stotį, o iš ten vykome į Girulius.
Nuo Girulių geležinkelio stoties su žemėlapiais rankose patraukėme link Kalotės ežero. Kai pasiekėme tikslą, susėdome pušų apsuptyje prie vandens ir mokėmės Lietuvos praeitį – knygnešius.
Daug visko sužinojome, įsijautėme į aptartus knygnešių laikus, todėl patys slėpėme knygas miške, o paskui jų ieškojome.
Po pamokos apibendrinimo laukė nauja veikla – mokėmės įkurti laužą titnagu. Mums pavyko, todėl kepėme ir valgėme bulves, taip pat žaidėme „Karštą bulvę“ su tikra karšta bulve!
Vaikai laimingi, reiškia pamoka pavyko! O ir įspūdžių netrūks iki kitos netradicinės pamokos.
Trečios klasės mokytoja Inga Dirgėlė