Gerosios patirties paieškos Vienoje

2024 m. spalio 23–28 d. 12-os „Vaivorykštės tako“ gimnazijos mokytojų delegacija gerosios patirties sėmėsi Austrijoje, Vienoje. Šią galimybę gimnazijos mokytojai turėjo dalyvaudami Erasmus+ mobilumo programoje.
Spalio 24 d. delegacija lankėsi krikščioniškoje internacionalinėje CAMPUS VIENNA MAYFLOWER mokykloje. Šioje mokykloje buvo semiamasi patirties įgyvendinant Erasmus+ tikslus (mokinių mokymosi motyvacijos stiprinimas bei atvirumo ir kitų kultūrų vertinimas mokyklos bendruomenės kontekste). Mokytojus pasitiko mokiniai, kurie aprodė mokyklos ir darželio erdves, papasakojo apie mokyklą. Po ekskursijos buvo pasidalinta Dievo žodžiu ir malda bei stebimos pamokos. Vėliau su kolegomis diskutuojama apie Lietuvos ir Austrijos švietimo sistemas, mūsų ir jų mokyklų panašumus ir skirtumus, daug dėmesio skirta ugdymo klausimams. Galiausiai internacionalinės mokyklos vadovė aprodė Vienos centrą ir čia esančius architektūrinius paminklus. Kitą dieną mokytojų komanda lankėsi Tarptautinėje krikščioniškoje gimnazijoje, kurią rekomendavo aplankyti CAMPUS VIENNA MAYFLOWER administracija, bendradarbiaujanti su šia mokykla. Atstovai aprodė mokyklą, papasakojo apie savo mokymo(si) principus. Vėliau buvo diskutuojama apie mokymo sistemas, krikščioniško ugdymo integraciją. Po vizito gimnazijoje mokytojai tęsė kultūrinę programą – aplankė Albertinos muziejuje esančias žymių dailininkų parodas.
Spalio 26–27 d. buvo skirtos kultūriniam ir istoriniam pažinimui. Aplankyta daug žymių muziejų ir vietovių, t. y. Nacionalinė Vienos biblioteka, Belvederio bei Šenbruno pilys, Hundertvaserio namas; Meno istorijos muziejuje akis džiugino Rebranto ir kitų dailininkų paveikslai, Gamtos istorijos muziejuje gilintos mus supančios aplinkos žinios, Muzikos namas džiugino interaktyviais žaidimais bei daugiau žinių suteikė apie didžiuosius muzikos klasikus. Taip pat delegacija šeštadienio vakarą leido klausydamasi A. Mocarto ir J. Štrauso sukurtos muzikos Kurlsalon koncertų salėje.
Įvairios sukauptos žinios leis praturtinti pamokas naujomis įžvalgomis ir faktais, skatinti mokinius atvirai žvelgti į pasaulį; integruoti meną, dailę, istoriją savo dėstomų dalykų pamokose; diskutuoti kultūros pažinimo temomis.